close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מנקים את ארון הבגדים ויוצאים בשלום

מערכת שורשטז חשוון, תשפד31/10/2023

זה הרבה יותר נעים לפתוח את הארון ולהביט במוט התלייה שלכם מחזיק בגדים שאתם אוהבים ללבוש, וחשוב מכך שקל לראות!

תגיות:
צילום: pexels

כמה פעמים פתחתם את ארונכם הנאמן, נבהלתם מהבלגן, הבטחתם ש"מחר" אתם עושים בו סדר והפרתם את ההבטחה שוב ושוב? אם גם אתם דחייני סידור ארונות, זה הזמן לקחת את עצמכם בידיים ולהירתם למשימה שהפרתם לעצמכם פעם אחר פעם. בשבילכם במיוחד הכנו מפת דרכים כיצד תוכלו להתמצא בנבכי הארון, ממה להתחיל ואיך להתקדם עד שתגיעו אל הרגע המאושר של ארון נקי ומסודר. בואו נצא לדרך.

מדפים תחילה
האמת שהארון בגדים שלנו הוא החבר הכי טוב שיש לנו, הוא אוצר בתוכו את כל הבגדים שיש ברשותנו. בגדים שלא לבשנו כבר שנים אבל אנחנו לא רוצים להיפרד מהם. בגדים

צילום: pexels
שכבר מזמן קטנים עלינו אך עדיין מקוננת בליבנו התקווה ש"יום אחד עוד ניכנס לתוכם". פריטים שפעם היו ממש באופנה ואנחנו מחכים שהיא תחזור שוב כדי לא לקנות עוד פעם הכול מהתחלה. חפצים כמו צעיפים או זוג כפפות מיוחד שקיבלנו במתנה ויש להם ערך סנטימנטלי רב. ועוד שלל חפצים שאנחנו שומרים למקרה ש... ולא רוצים להיפרד מהם לטובת תרומה.

זה הרגע לשנות פאזה ולהתחיל לרוקן. נכון יש לנו מלא חפצים בארון אבל אם הם לא בשימוש זה כבר לא ארון, זה מחסן, ומי רוצה מחסן במקום ארון? התחילו למיין את בגדי החורף בערמה אחת ואת בגדי הקיץ בערמה השנייה והכניסו רק בגדים רלוונטיים. הדרך להתגבר על הפרידה העצובה מפריטים אהובים, היא הנחמה שיש בשופינג של דברים חדשים, שרק מחכים שתקנו אותם ותשימו בארון שלכם.

לאחר שהוצאת את הבגדים מן הארון, חשוב שתנקו את כל המדפים היטב מאבק ולכלוך שהצטברו במשך הזמן. וכן יש אבק וגם לכלוך אז אל תעגלו פינות. אם הארון שלכם עשוי עץ מומלץ לנקות אותו עם מטלית לחה ולייבש עם מגבות נייר, כך שהעץ לא ייהרס.

בסיום הניקיון תוכלו להחזיר את הבגדים לפי העונה העכשווית. אם חם וקיץ אז הבגדים הקצרים יהיו במדפים למטה, אלו שקל להגיע אליהם. ובגדי החורף יעלו קומה אל המדף העליון וימתינו בשקט מופתי עד העונה הקרה.

עוברים אל התלייה
יש משהו מאוד משחרר בלהוריד בגדים שלא רוצים יותר מן הקולב ולראות איך פתאום נהיה מלא מקום והארון שלנו "נושם" שוב מחדש. אם גם אתם מעמיסים על התלייה שלל בגדים, סווצ'רים, מעילים, חליפות ועוד, הגיע הזמן לנפות חלק מהם לחלוטין, לקפל חלק מהם ולהעביר אותם למדפים. זה הרבה יותר נעים לפתוח את הארון ולהביט במוט התלייה שלכם מחזיק בגדים שאתם אוהבים ללבוש, וחשוב מכך שקל לראות! שכן זו אחת הבעיות העיקריות במוט תלייה מפוצץ – אי אפשר לראות כלום. כך אתם גם מפספסים בגדים שאתם ממש אוהבים כי אתם גם לא זוכרים שהם שם וגם לא רואים שהם שם.

מגירות הן הבאות בתור
כולנו מחזיקים את מגירת הגרביים המסתורית, למה מסתורית אתם שואלים? כי לאחר מיון וסידור שלה אתם תגלו יותר מזוג אחד של גרביים שחסר להם בן הזוג והם נותרו מיותמים, עזובים וגלמודים במגירה. לאן נעלם הגרב השני? איש אינו יודע. לאחר שתוציאו את כל הגרביים הבודדים שלכם, תזרקו את אלו שכבר ישנים ונפרמים במקומות אסטרטגיים כמו הבוהן או העקב שלכם ותיפטרו מכל הגרביונים עם הרכבת שלא ראיתם, תגלו מגירת גרביים מסודרת למופת. אם ההלבשה התחתונה שלכם נמצאת גם כן במגירה, זה הזמן להיפרד מכן החזיות הקטנות או הגדולות שיש לכן נשים יקרות, ומכל התחתונים עם החורים שיש לכם גברים יקרים ולהתפנק עם קנייה של הלבשה תחתונה חדשה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה